09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Obelix
Administrator
1/8ste FINALE van de beker tegen de topper uit 1ste

Terrein: KFC Brasschaat. B terrein aan het Boshuisje-Hemeldreef.
Hoofdingang van het park nemen, 300 m. rechts, auto’s op de parking plaatsen.
Betreft kunstgrasveld. Op dit veld zijn ijzeren noppen niet toegelaten en het is eveneens verboden om op en naast het veld te roken!

12u30 aanwezig - 13u30 MATCH !

Wie komt ?

PS: Ik kan jammer genoeg zelf niet want moet die ganse week werken op Bouwbeurs in Utrecht en daar kan ik niet onderuit. Dus heb vrijwilliger nodig om ballen, etc mee te nemen; alsook iemand die Frieda ophaalt en wegbrengt. Doe da goe, werk voor mekaar en er is zeker een resultaat mogelijk ! Ik zal duimen.

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

barcafan
Bestaat er geen mogelijkheid om op kunstgras te gaan trainen den donderdag ervoor?????

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

geofke
Aanwezig

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Kevin B.
Aanwezig

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Bram V.
aanwezig!!!!

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

wesley
Aanwezig

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

bjornke
speciaal congee die dag gevraagd om te gaan stunten op nepgras;)

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

barcafan
Aanwezig

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Leonneke
Afwezig wegens skiverlof.

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Johan P
check!

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

barcafan
Manne het adres da jan heeft gegeven vr zaterdag da klopt nimeer. Thomas heeft het op fb gezet. Tis dus nu ergens in kontich aan st rita school. Dus lees allemaal ff op facebook aub. Grt

Re: 09/02/2013 GF-BMW VAN BOOM - FC CONTINU

Bonne_D
aanwezig