Voorbije 4 matchen

Geboers
Amber:

1. Vinnie 27 pt
2. Dennis 14 pt
3. Johan 13 pt
4. Michiel 7 pt

Vinnie bewijst weer dat hij van goudwaarde is voor ons: op 10 matchen 3 keer MVP en 3 3de plaats...

De non:

1. Colin 26 pt
2. Johan 15 pt
    Bert 15pt
4. Gert 13 pt
5. Hans 12 pt

Voor Dimi geldt hetzelfde: op 6 matchen 2 keer MVP en 2 keer 2 plaats...
We onthouden voorts een knappe goal van Bert en het feit dat ik net boven mijn broer sta :)

Olymp:

1. Wesley 22 pt
2. Colin 15 pt
3. Gert 11 pt
4. Sammy 9 pt
5. Kevin 8 pt

Go defence! Wesley speelt topmatch als centrale verdediger en bewijst dat wij verdedigers ook belangrijk zijn :) 4de top 3 plaats voor hem trouwens.

Stadhuis:

1. Bram 28 pt -> topmatch, sterk, goede voorzetten, niet te hard gezaagd, meer vragen we niet!
2. Gert 13 pt -> ben niet de beste, maar zeker één van de contstantste spelers denk ik
3. Wesley 9pt -> bevestigt met een goede match
    Vinnie 9pt -> zat precies met andere dingen in z'n hoofd ;)
4. Johan -> sterk ingevallen

Algemene stand:

Het is razend spannend! Dimi is door het stoppen met spelen net van de eerste plaats gestoten. Alles ligt nog open dus! Misschien even voor zij die het nog niet weten: je krijgt niet het aantal punten dat je van je medespelers gekregen hebt. Als je eerst eindigt op een match krijg je 10 punten, 2de 8 punten, 3de 6 punten, 4de 4 punten, 5de 2 punten en als je aanwezig ben krijg je sowieso 1 punt (want aanwezigheid is ook belangrijk). Dit zorgt ervoor dat de verschillen klein blijven.
De nummer 10 in het klassement kan in principe nog MVP van het seizoen worden... achterstand op de eerste bedraagt 30 punten.
Nummer 5 staat maar 11 punten achter.
Iedereen nog een paar matchen alles geven dus!

Voorlopig top 5 (in willekeurige volgorde!)

Johan - Bram - Gert - Dimi I - Dennis

Maar dat kan allemaal nog snel veranderen... dus er is nog hoop voor wie nu niet in de top 5 staat.

You go girls!